[linux] Re: Wie kent www.mozilla.nl?

Richard van Os richardvanos op hevan.nl
Ma Mrt 2 08:57:12 CET 2009

tip 1, deze mail doorsturen naar henzelf op (bij deze gedaan) of is
dat de webmaster?
tip 2, allemaal veel klikken op de google ad link (= kosten voor deze
adverteerder) maar natuurlijk geen sms sturen (= geen inkomsten)

Gr. Richard.

Op 2 maart 2009 01:14 heeft hans rood <hansrood op xs4all.nl> het
volgende geschreven: