[linux] Re: Gezocht: Linux config tool voor axis webcam

Gijs Hillenius gijs op hillenius.net
Wo Mrt 4 14:33:06 CET 2009

On  4 Mar 2009, Paul Slootman wrote:

On Wed 04 Mar 2009, Ad van den Broek wrote:

> Alleen voor de 1e installatie toch? Beheer is daarna gewoon http.

Ik ben dat met de vorige schrijver eens. Ik bedien hier zo'n ding via
http. Gaat helemaal goed.

--
Everyone has a purpose in life.  Perhaps yours is watching television.
		-- David Letterman