[linux] Re: ext3 - reiser was Re: veeeel files in 1 directory wissen

Paul Slootman paul+nospam op wurtel.net
Di Mrt 24 11:39:28 CET 2009

On Tue 24 Mar 2009, Paul Slootman wrote:

> Er zijn vast een hoop lijstjes te vinden op het internet hierover...
> Grootste voordeel is dat bij niet netjes umounten (stroomstoring /

Ik ging hier even uit van het verschil ext2 / ext3... ook reiser heeft
een journal.

Grootste bezwaar van reiser vind ik de stelling dat de disk subsystem
absoluut perfect moet zijn, en dat reiser ook geen rekening houdt met
evt. storingen (bad sector bv.) daar. Dus bij een hardware probleem kun
je niet meer op je filesystem vertrouwen.

Paul