[linux] Re: ext3 - reiser was Re: veeeel files in 1 directory wissen

Di Mrt 24 15:04:52 CET 2009

On Tue, Mar 24, 2009 at 11:45:32AM +0100, Ad van den Broek wrote:
> @Julien,
>
> Met het reiser filesystem is weinig mis,

daar wordt door nogal wat mensen anders over gedacht na een kapot reiser
fs te hebben gehad die niet recoverable was....
(Novell heeft niet voor niets reiser als default laten schieten)

--
http://www.linux-it.nl