[linux] Re: ext3 - reiser was Re: veeeel files in 1 directory wissen

Paul Slootman paul+nospam op wurtel.net
Di Mrt 24 15:25:49 CET 2009

On Tue 24 Mar 2009, Roeland Th. Jansen wrote:

> daar wordt door nogal wat mensen anders over gedacht na een kapot reiser
> fs te hebben gehad die niet recoverable was....

Het leukste in deze context vind ik het geval als je een reiser
filesystem in een image file hebt zitten, en dan de hele filesystem gaat
rebuilden. De inhoud van die image wordt gemerged met de filesystem
zelf, omdat reiser bij een rebuild dom gaat zoeken naar stukjes die
lijken op files, en die dus ook ziet binnen een grotere file.

Paul