[linux] Re: ext3 - reiser was Re: veeeel files in 1 directory wissen

Wo Mrt 25 11:09:43 CET 2009

On Tue, Mar 24, 2009 at 03:25:49PM +0100, Paul Slootman wrote:
> Het leukste in deze context vind ik het geval als je een reiser
> filesystem in een image file hebt zitten, en dan de hele filesystem gaat
> rebuilden. De inhoud van die image wordt gemerged met de filesystem
> zelf, omdat reiser bij een rebuild dom gaat zoeken naar stukjes die
> lijken op files, en die dus ook ziet binnen een grotere file.

krak....

waar ik momenteel zit hebben we sles10 in productie (sles11 staat op het
randje van uitkomen) en daar hadden ze default reiser. Op 2 systemen na
is de boel nu ext3.

(allemaal op HP blades trouwens, leuk spul)

--
http://www.linux-it.nl