[linux] Re: t-mobile prepaid web'n'walk stick & linux

Geert Stappers stappers op stappers.nl
Zo Mrt 29 22:57:11 CEST 2009

Op 20090329 om 20:36 schreef Folkert van Heusden:
> Hi,
>
> Heeft iemand deze stick en 'm werkend met 'n linux?
> http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/htdocs/page/shopping/product/productdetails.aspx?vid=ResidentialProductPrepaidDetails&ProductId=4088&Filter=T-Mobile

Euh, wat zegt "leverancier" er zelf van?

( "leverancier" is de persoon schuine streep organisatie
  die wil verdienen aan het betreffende product.

  Hun willen graag weten hoe ze hun markt groter kunnen maken.
  Neem dus vooral contact met hun op.
  Jij wilt (eventueel) hun product,
  een win-win situatie is dus al het startpunt.
)

> Dat omdat ik ergens op 1 website een gerucht las dat alleen de witte
> versie van dat ding zou werken met linux.

KRACHTTERM, wij, deze mailinglist,
 is nu dus zijn tijd aan het verdoen met een gerucht.

Geert Stappers
--
Check your facts (or keep quiet)