[linux] Re: t-mobile prepaid web'n'walk stick & linux

Folkert van Heusden folkert op vanheusden.com
Ma Mrt 30 14:48:53 CEST 2009

> Euh, wat zegt "leverancier" er zelf van?

Die zeggen dat windows en macos gesupport worden.

> KRACHTTERM, wij, deze mailinglist,
>  is nu dus zijn tijd aan het verdoen met een gerucht.

Dat ligt iets genuanceerder: ik heb uiteraard wel gekeken op de site wat
de leverancier zegt. En gegoogled wat de ervaring van anderen was. Niet
veel ervaringen gevonden afgezien van die ene met dat gerucht.

Folkert van Heusden

--
www.vanheusden.com/multitail - multitail is tail on steroids. multiple
               windows, filtering, coloring, anything you can think of