[linux] Re: belastingdienst - probleem met linux software voor ondernemers

Caspar Maessen cmaessen op casco.demon.nl
Ma Mrt 30 19:31:10 CEST 2009

Op maandag 30 maart 2009, schreef Jelle de Jong:

  > 1. Is het iemand gelukt om dit jaar een winst en verliesrekening in te
  > vullen met het belastingdienst programma voor ondernemers onder
  > GNU/Linux?
Ja.

  > 2. Ik krijg het niet voor elkaar om gegevens in te vullen in de
  > invulvelden deze lijken niet actief en ik weet niet waarom, ik heb
  > volgens mij nergens iets ingevuld waardoor de velden niet actief zouden
  > moeten zijn, any hints?
De velden die je laat zien onder Winst- en verliesrekening zijn inderdaad geen
actieve invulvelden, maar geven het resultaat weer van het venster dat je
oproept door op het label (Opbrengsten, Inkoopkosten... e.v.) te klikken.

Caspar.