[linux] Re: belastingdienst - probleem met linux software voor ondernemers [SOLVED]

Jelle de Jong jelledejong op powercraft.nl
Ma Mrt 30 19:24:45 CEST 2009

Jelle de Jong wrote:
> [...]
> topic ... :-(
>
> screenshots:
> http://filebin.ca/wkwdm/2009-03-30-184359_800x584_scrot.png
> http://filebin.ca/urasjo/2009-03-30-184740_802x192_scrot.png
>
> 1. Is het iemand gelukt om dit jaar een winst en verliesrekening in te
> vullen met het belastingdienst programma voor ondernemers onder GNU/Linux?
>
> 2. Ik krijg het niet voor elkaar om gegevens in te vullen in de
> invulvelden deze lijken niet actief en ik weet niet waarom, ik heb
> volgens mij nergens iets ingevuld waardoor de velden niet actief zouden

Advies voor mezelf, beter lezen... ik moet eerst op de tekst klikken
voordat ik iets kan gaan invullen.....

Met vriendelijke groet,

Jelle de Jong