[linux] Re: belastingdienst - probleem met linux software voor ondernemers

Jelle de Jong jelledejong op powercraft.nl
Ma Mrt 30 20:04:51 CEST 2009

Udo van den Heuvel wrote:

> Dan MOET je die kosten aftrekken en aangeven dat dat Windows gedoe tegen
> het beleid is om OSS te bevorderen. Tevens wil je een volgende keer
> graag een een *vroeg* stadium bij tests van de aangiftesoftware
> betrokken worden.

Ja daar heb je gelijk in :-D

Het is inmiddels gelukt, het was even zoeken, met zo interface[1] ontwerp
kan ik ook een keer iets over het hoofd zien.

Door de vele foutmeldingen in de standaard output en de oude brakke gtk
static link omgeving, ga je helaas al snel twijfelen dat het aan de
software licht ipv de gebruiker. Dit keer dus een soort combi tussen
PEBKAC en de software...

[1] http://filebin.ca/wkwdm/2009-03-30-184359_800x584_scrot.png

Allen bedankt voor de feedback,

Met vriendelijke groet,