[linux] Re: Management IP-devices en data die ze genereren

Geert Stappers stappers op stappers.nl
Vr mei 1 16:00:52 CEST 2009

Op 20090501 om 15:07 schreef Fred Mobach:
> [...]
                                  ^^^^^^^^^^^^^^^
             ^^^^^^^^^^^               ^^^^^^^^^^^^

> Lijkt me niets op tegen, want dan zou je bijvoorbeeld op basis van
> certificaten kunnen authentificaren bij onder andere IPSec en OpenVPN.

Als grote files het probleem zijn, dan zit daar ook de oplossing.
Stel disk qouta per gebruiker in.

> Fred Mobach - fred op mobach.nl - postmaster op mobach.nl
> website : http://fred.mobach.nl
>  .... In God we trust ....
>  .. The rest we monitor ..

En hebben we dan nog budget voor scholing?

Cheers
Geert Stappers