[linux] Re: ben ik blacklisted??

Geert Stappers stappers op stappers.nl
Vr mei 1 15:11:39 CEST 2009

Op 20090429 om 22:12 schreef Faust Nijhuis:
> Hallo allen,
>
> Sinds vrijdag (24-4-2009) ontvangen wij plosteling geen email meer en
> zenden lukte ook niet meer.
> Dan maar via webmail (webmail."mijnnaam".nl), maar dit lukte ook niet
> meer, na lang wachten krijg ik een timeout.
>
> Pingen naar het zelfde adres geeft ook geen response.
>
> traceroute geeft;
     <knip/>
> Betekend dit dat ik echt geblocked ben of is er toch iets anders aan de hand?

 https://lists.nllgg.nl/archive/index.php?go=/linux/2009-04/11678

en nog een uit het archief van de mailinglist in kwestie

 https://lists.nllgg.nl/archive/index.php?go=/linux/2009-04/11741

> Ik heb ongeveer een maad geleden een nieuw IP adres geregen.

Oh, dan zul je toch echt door het archief moeten.

Je hebt nog al wat gemist,
het merendeel bagger van onbeheerde computers ...

> Faust

Cheers
Geert Stappers