[linux] Re: Mensen met stepbridge-ervaring onder wine? (inmiddels gelukt)

Zo mei 17 12:46:24 CEST 2009

On Thursday 14 May 2009 15:37:12 Oscar Roozen wrote:

> Hier had je me nog in de veronderstelling dat je een layer 2 bridge over
> HTTP probeerde te tunnelen. Of zoiets. Beroepsdeformatie zullen we maar
> zeggen. ;-)

En dat niet alleen: blijkbaar ook een aandrang hebbend een nietszeggend
antwoord te geven op een vraag die je duidelijk  niet  snapt. Waarom houd je
jouw mond niet als je niet weet waar het over gaat. Door dit nietzeggend
geneuzel weerhoud je er andere mensen ervan een serieus antwoord te
geven op een serieuze vraag.
Laat ik nu serieus en inhoudelijk verder gaan.
Bij afwezigheid van een antwoord ben ik maar op mijn eentje het water
ingegaan.  Onder wine kon ik stepbridge opstarten: je kunt daarna inloggen en
een "bridgezaal" betreden om een tafel te zoeken waaraan je mee kunt spelen.
Inmiddels heb ik twee keer een half-uurtje ge-stepbridged, en dat ging
allebei de keren prima.  Ik heb er inmiddels vertrouwen in dat het goed gaat
stepbridge onder Linux te spelen. Mochten er bridgers zijn die het ook willen
proberen: mijn eerste ervaringen zijn goed. Wanneer ik dit nog een paar keer
probleemloos heb kunnen doen zal ik dat aanmelden bij wine en ook bij de
programmacommissie van stepbridge.
--
Julien Michielsen
julien_at_michkloo.xs4all.nl