[linux] Re: site ontwerpen

Ad van den Broek advandenbroek.nl op gmail.com
Zo mei 17 23:36:28 CEST 2009

2009/5/17 frans bos <fransbosapeldoorn op gmail.com>:
> Goede dag,
>
> Ik ben op zoek naar een programma. En ik zou dat als volgt willen
> omschrijven. Bij sommige providers kan je in enkele klikken een eigen
> site ontwerpen en inrichten. Wie weet of er zo´n programma bestaat als
> freeware voor op een linux server.

Nog simpeler Frans,
als je een website wilt maken heb je geen computer nodig,
zie www.ning.com
Je zet in 10 min. een website op met blog/forum en het kost niets.
En als je verslaafd bent aan je computer,
maak je een LAMP configuratie
en zet daar Joomla en Wordpress boven op.
Suc6

--

With best regards,
Ad van den Broek