[linux] Re: site ontwerpen

frans bos fransbosapeldoorn op gmail.com
Ma mei 18 10:01:33 CEST 2009

Joomla en Wordpress zijn simpelere. Maar ik ben hier niet naar op zoek.
Het is mijn bedoeling dat mijn leerlingen een site maken met daarin een
structuur die ze zelf kunnen aanbrengen. Joomla en Wordpress werken met
vaste sjablonen voor een gehele site. En bij mij moet dat individueel
zijn. Nu gebruiken ze nog Frontpage. Maar dat wil ik eruit.

MVG Frans