[linux] Re: site ontwerpen

Bas Grolleman bgrolleman op emendo-it.nl
Ma mei 18 10:21:47 CEST 2009

2009/5/18 frans bos <fransbosapeldoorn op gmail.com>
> Joomla en Wordpress zijn simpelere. Maar ik ben hier niet naar op zoek.
> Het is mijn bedoeling dat mijn leerlingen een site maken met daarin een
> structuur die ze zelf kunnen aanbrengen. Joomla en Wordpress werken met
> vaste sjablonen voor een gehele site. En bij mij moet dat individueel
> zijn. Nu gebruiken ze nog Frontpage. Maar dat wil ik eruit.

Je zou openoffice.org kunnen gebruiken.
Puur web based is  Google Page Creator wel goed.
Wil  je iets als frontpage, check dan eens kompozer, http://kompozer.net/

Allemaal methodes om zonder teveel HTML kennis een site te bouwen

Met vriendelijke groet,
  Bas Grolleman