[linux] Re: site ontwerpen

Di mei 19 10:54:08 CEST 2009

On Mon, May 18, 2009 at 10:01:33AM +0200, frans bos wrote:
> Joomla en Wordpress zijn simpelere. Maar ik ben hier niet naar op zoek.
> Het is mijn bedoeling dat mijn leerlingen een site maken met daarin een
> structuur die ze zelf kunnen aanbrengen. Joomla en Wordpress werken met
> vaste sjablonen voor een gehele site. En bij mij moet dat individueel
> zijn. Nu gebruiken ze nog Frontpage. Maar dat wil ik eruit.
>
> MVG Frans

zie boven....

De regels van de mailing list zijn dat quotes boven het antwoord moeten
staan en alleen het noodzakelijke moet worden gequoted. Zou je je daar
in het vervolg aan willen houden?

Quoting-HOWTO: http://www.hensema.net/quote/quote.html
               http://www.nl.linux.org/doc/HOWTO/Quoting-HOWTO-NL.html

http://www.xs4all.nl/~sister/usenet/begfaq.txt