[linux] waarop draait C2000 eigenlijk?

paai j.j.paijmans op uvt.nl
Wo Okt 7 06:43:53 CEST 2009

Las net op /. dat de Londense effectenbeurs van Microsof naar Linux is
gemigreerd. Nu vraag ik me al langere tijd af waarop C2000 draait
(Netrcraft vermeldt linux voor de website, maar dat zegt niet alles), of
andere grote systemen die opeens in elkaar ploffen en zodoende een hoop
overlast veroorzaken. Jammer genoeg vermelden de nieuwsmedia nooit wat
voor systemen dat dan zijn.

Zou toch interessant zijn om te weten...

--
Dr. J.J. Paijmans
Tilburg University: Dept. of Linguistics & AI                013-4662693