[linux] Re: fonts in Thunderbird

paai j.j.paijmans op uvt.nl
Di Okt 20 00:48:50 CEST 2009

Peter Vollebregt wrote:

> Paai,
>
> Dit ligt normaliter aan het feit dat de dpi-setting niet klopt.
> Om een lang verhaal kort te maken: zie:
> http://linux-blog.org/KDE-and-Xorg,-Fonts-and-DPI/
>
> Het alternatief is altijd om de gnome-settings te veranderen/zetten,
> eventueel via een programma dat dit voor KDE doet, maar dat leid meestal
> tot andere ellende, dus ik pak liever de bron aan.

(mopper) Om Linux te gebruiken heb je soms een doctoraal IT nodig. Soms
kijk ik met jalouzie naar Mac of Windows mensen... En dan kijk ik naar
de vrijheid van ons systeem, en het feit dat je (bijna) alles voor
elkaar kunt krijgen als je erin duikt, en dan houd ik (mopperend) op met
mopperen...

Dank.

Paai