[linux] Re: fonts in Thunderbird

Di Okt 20 14:43:13 CEST 2009

On Tue, Oct 20, 2009 at 12:48:50AM +0200, paai wrote:

> (mopper) Om Linux te gebruiken heb je soms een doctoraal IT nodig. Soms
> kijk ik met jalouzie naar Mac of Windows mensen... En dan kijk ik naar
> de vrijheid van ons systeem, en het feit dat je (bijna) alles voor
> elkaar kunt krijgen als je erin duikt, en dan houd ik (mopperend) op met
> mopperen...

Inderdaad: een eenvoudige doctorandus in de informatica kan al met
Linux werken en met een beetje doorzettingsvermogen zijnofhaar device
drivers schrijven. Microsoft Windows is zelfs voor de gemiddelde
professor nog te moeilijk. Al eens een OS/X kernel (appelpit)
gecompileerd?

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth
--