[linux] ervaringen en suggesties voor Android pdas?

paai j.j.paijmans op uvt.nl
Ma Okt 26 06:47:15 CET 2009

Hoi,
na het lezen van veel documentatie en reviews denk ik dat mijn volgende
PDA een android phone zal zijn. Syncen moet dan maar via Google; directe
sync met de PC heb ik maar opgegeven. En er is in ieder geval een ssh
client beschikbaar.

Hebben jullie nog suggesties welke van de android pda's op de
nederlandse markt de beste koop zou zijn, of maakt dat niet zoveel uit?
Ik hecht belang aan goede en snelle internet connectivity, een goede
camera en een bluetooth die niet al te ingewikkeld doet... En een
'gewoon' toetsenbord.

Bij voorbaat dank voor alle ervaringen en suggesties.

Paai