[linux] Re: ervaringen en suggesties voor Android pdas?

Paul Slootman paul+nospam op wurtel.net
Ma Okt 26 13:14:20 CET 2009

On Mon 26 Oct 2009, paai wrote:

> Ja, daar heb ik ook naar gekeken, maar androids zijn er meer en ik ben
> een beetje bang om als proefkonijn voor Nokia te dienen...

Dat valt denk ik wel mee, want Maemo wordt al langer door Nokia
gebruikt voor hun internet tablets (== telefoon waar je dus van alles
mee kan doen behalve bellen :-)

Wat ik bij de Android collega's zie, krijg ik veel meer het idee dat die
als google proefkonijn fungeren.  Nokia kan het gewoon niet maken om
rommel in de markt te zetten, dus ik denk dat dat best wel zal
meevallen.

Overigens maakt de G1 wel veel betere foto's dan de iphone :-)
Van de Nokia verwacht ik ook wel dat dat goed zit.

Paul