[linux] Re: ervaringen en suggesties voor Android pdas?

Jeroen van Pelt / Melisa ICT Services jeroen.van.pelt op melisa-ict.nl
Ma Okt 26 14:38:21 CET 2009

2009/10/26 Paul Slootman <paul+nospam op wurtel.net>

> Wat ik bij de Android collega's zie, krijg ik veel meer het idee dat die
> als google proefkonijn fungeren.  Nokia kan het gewoon niet maken om
> rommel in de markt te zetten, dus ik denk dat dat best wel zal
> meevallen.

Ik gebruik zelf sinds enige tijd de HTC Hero icm Vodafone Mobiel
Internet. Behoefte aan een sync met een desktop/laptop heb ik niet
meer; voor vele van de wat populaire online diensten zijn inmiddels
ook beruikbare Android apps. Denk aan RTM en Evernote. Verder is het
toch wel handig dat bv. je contactpersonen gewoon online te bewerken
zijn en bij een firmware update gewoon weer beschikbaar zijn. Ook als
je geen backup gemaakt zou hebben :-) Al met al wel de fijnste
telefoon die ik ooit (als voormalig Nokia adept) gehad heb. Ik bel er
wel erg weinig mee ;-)

> Overigens maakt de G1 wel veel betere foto's dan de iphone :-)
> Van de Nokia verwacht ik ook wel dat dat goed zit.

Ik vind de camera van de Hero niet geweldig moet ik eerlijk zeggen.

--
Jeroen van Pelt - Melisa ICT Services

E: info op melisa-ict.nl
W: http://www.melisa-ict.nl / http://www.povi.nl