[linux] Re: ervaringen en suggesties voor Android pdas?

Bas Grolleman bgrolleman op emendo-it.nl
Ma Okt 26 15:06:43 CET 2009

> Wat ik bij de Android collega's zie, krijg ik veel meer het idee dat die
> als google proefkonijn fungeren.  Nokia kan het gewoon niet maken om
> rommel in de markt te zetten, dus ik denk dat dat best wel zal
> meevallen.

Nokia is niet veel beter, getuigen mijn ervaring met de e61 en de
Xpressmusic. Als je stabiel wilt zijn moet je eigenlijk nooit met v1 van een
concept beginnen, van geen enkel bedrijf.
Mijn G1 doet het best goed zonder root, maar de hardware is wat beperkt dus
je mag niet teveel dingen installeren. De updates die ik gehad hebben maken
het toestel ondertussen wel een stuk beter. Maar het blijft een traag
toestel als ik bv mensen met een Hero tegenkom.