[linux] Re: ervaringen en suggesties voor Android pdas?

Jeroen van Pelt / Melisa ICT Services jeroen.van.pelt op melisa-ict.nl
Di Okt 27 11:00:53 CET 2009

2009/10/27 Bas Grolleman <bgrolleman op emendo-it.nl>:

> verwacht. (Backupen en terugzetten)

Had ik ook, maar deze nam bij mij niet de instellingen van de diverse
programma's mee in de backup. Dat was nog even opnieuw instellen
naderhand.

--
Jeroen van Pelt - Melisa ICT Services

E: info op melisa-ict.nl