[linux] Re: Hoe configureer ik kmail om een ander directory te gebruiken?

Caspar Maessen cmaessen op casco.demon.nl
Za Sep 5 23:04:57 CEST 2009

Op zaterdag 5 september 2009, schreef joop g:

  > Ik gebruik kmail, maar ik wil de mail directories graag naar een andere
  > schijf brengen. Volgens mij moet dat heel eenvoudig kunnen, maar ik kan
  > het niet vinden. Ik bedoel: kopiƫren is geen probleem, maar daarna moet
  > ik kmail vertellen waar de nieuwe directories te vinden zijn. En ik zie
  > geen menu waar zoiets in staat... Beetje dom, ik weet het...

Kijk in ~/.kde/share/config/kmailrc in de sectie [General]. Daarin staat bij
mij de optie folders=/home/caspar/mail waarin ik mijn mailfolders heb
ondergebracht.
Ik heb dit al lang geleden gewijzigd, dus ik weet niet (meer) welke andere
problemen je nog tegen kunt komen. Maar probeer het eens.

Caspar.