[linux] Re: buiten leesbare laptop

Robert Best robert.w.best op gmail.com
Vr Sep 18 15:37:45 CEST 2009

Op http://www.laptop.org/en/laptop/hardware/specs.shtml
lees ik voor de OLPC display
   - Liquid-crystal display: 7.5” Dual-mode TFT display;
   - Viewing area: 152.4mm × 114.3mm;
   - Resolution: 1200 (H) × 900 (V) resolution (200 DPI);
   - Monochrome display: High-resolution, reflective sunlight-readable
   monochrome mode; Color display: Standard-resolution,

Er zijn een miljoen van die laptopjes voor minder dan $200 per stuk
verspreid in Z-Amerika en Afrika.

In Europa niet te koop.
Robert