[linux] Re: buiten leesbare laptop

Jelle de Jong jelledejong op powercraft.nl
Za Sep 26 17:48:24 CEST 2009

On 09/18/09 15:37, Robert Best wrote:
> Er zijn een miljoen van die laptopjes voor minder dan $200 per stuk
> verspreid in Z-Amerika en Afrika.

Ik heb van bepaalde niet reproduceerbare bronnen vernomen dat er een
aantal bedrijven bezig zijn de gebruikte display in de OLPC die perfect
zijn voor buiten lezen te gaan leveren als normaal VGA schermen.

Naast zo scherm ben ik zelf op zoek naar A4 formaat e-paper met USB
aansluiting waar ik pdf,djvu,txt heen kan sturen via GNU/Linux en het
kan af lezen, dit moet onder de 125 euro kosten.

Ik ben dus rustig aan afwachten tot de techniek beschikbaar en betaal
baar wordt.

Met vriendelijke groet,

Jelle