[linux] Re: suggestion to Marc Shuttleworth

paai j.j.paijmans op uvt.nl
Ma Sep 28 15:55:18 CEST 2009

Joost van Baal wrote:...

> Ik wil wel meebetalen.  Nou nog iemand vinden die een project-aanvraag bij
> NLnet doet.  O, er is trouwens ook het google summer of code-project.  Dat is
> een andere bron van geld voor vrije software ontwikkeling.  En ook daarvoor is
> iemand nodig die de tijd neemt een project-aanvraag te formuleren.

Joost, het zou een goed idee zijn als Jelle en jij - eventueel aangevuld
met Fred en/of ikzelf - zich zouden buigen over de mogelijkheden van
zo'n aanvraag.
Wat mijzelf betreft: ik ben een redelijk goede hacker, maar in deze
dingen heb ik geen programmeer ervaring. Maar met het schrijven van
aanvragen enzo wil ik me wel bemoeien.

Paai

--
Dr. J.J. Paijmans
Tilburg University: Dept. of Linguistics & AI                013-4662693