[linux] Re: syncen met de android

M. Zandbelt mzandbelt op xs4all.nl
Wo Sep 30 17:02:20 CEST 2009

> Kleine aanvulling op dit advies:

> Ook elk ander mailadres kun je bij mijn weten met GMAIL verbinden.

"syncen" met Google applicaties (agenda, mail etc) gaat natuurlijk wel (via het web) maar wat
krom is is als je wil backuppen van je android naar PC, en met name als je dat wil doen i.c.m.
een ROM upgrade zoals onlangs vrijgegeven is voor de HTC Hero, dan biedt HTC daar alleen
Windows software voor aan.

Dus een linux/Android HTC Hero kun je alleen upgraden als je windows (!) installeert, te bizar
voor woorden dat dat niet op een eenvoudige wijze in een linux besturingssysteem kan.

Google er maar eens op, er zijn er velen die hier tegen aanlopen dat hun linux (android)
mobieltje officieel alleen via windows up te graden is naar een nieuwere linux-based
versie...althans as far as HTC mobieltjes concerns.

Michiel