[linux] Re: vast wel een domme vraag...

Geert-Jan Hut Geert.Jan.Hut op hutsoftware.nl
Zo Apr 11 10:18:55 CEST 2010

joop g schreef:
> Ik zit (nog) op KDE 3 en ik heb net in KNode geklikt op het kruisje bij de
> lijst van mailing lists. Dat ging toen dicht (nou, dat wil ik geloven), maar
> ik miste het toch, en nu wil ik het weer terug!
>
> En ik had eigenlijk verwacht, onder View wel een keuzemogelijkheid te vinden
> om het weer aan te zetten ... nou, niet herkenbaar. En elders heb ik ook nog
> nix gevonden. Hoe krijg ik die lijst weer te zien?
>
> Ach, ik heb het wel vaker gezegd... ik ben gewoon niet intuïtief genoeg, dus
> help, please!

Ik heb het antwoord volgens mij niet voorbij zien komen, de mogelijkheid
zit idd niet onder View (of Beeld bij  mij). De optie die je moet
gebruiken zit nl. onder instellingen en heet bij mij 'Groepweergave
verbergen' of 'Groepweergave weergeven', afhankelijk of de groepweergave
al getoond wordt. <CTRL>-G schakelt de weergave ook.

Dit werkt in ieder geval in mijn versie van KNode, is 0.10.9 onder KDE
3.5.10.

Succes ermee!

Groet, Geert-Jan.