[linux] Re: Overstap naar KDE4, was: vast wel een domme vraag...

Bart Schelstraete bart op schelstraete.org
Za Apr 10 13:22:59 CEST 2010

Hey Julien,

Ik vond kde3 altijd de 'perfecte' window manager, omdat dit 'mature' was.
Ben als sinds de eerste kde4 versies kde4 gebruiker, maar miste toen altijd
kde3.
Sinds +/- kde 4.3 is dit gevoel weg, en vind ik kde4 wel echt heel goed.
Zou niet meer zonder kunnen.

De meest voorkomende 'klacht' van mensen is: KDE4 is zoals windows.
Maar daar ben ik helemaal niet akkoord mee.
Met kde4 heb je enkele mooie grafische dingen..but so what? gnome heeft dit
ook.. en het oog mag ook wat. Als je het niet wil, zet het dan gewoon af :)
Nadeel van kde4 was dat applicaties traag volgden. Amarok was er redelijk
snel, maar was niet zoals Amarok 1.x was.. maar dat is ook al veel beter met
de laatste versies.

Schelstraete Bart
http://www.schelstraete.org
bart op schelstraete.org