[linux] Wat lust mijn systeem (opensuse 11.1) niet aan deze plugin?

Di Apr 13 13:52:42 CEST 2010

Om een java-applicatie te kunnen starten heb ik java ge-installeerd. Om te
beginnen de plugin van suse (icedtea), maar die zag firefox toch niet als een
java-plugin. (Binnen firefox, onder tools en daarna add-ons zag ik alleen
Default Plugin en Shockwave Flash. )
Daarna heb ik de java-plugin van sun opgehaald en ge-installeerd
(jre-6u19-linux-i586-rpm), en via een symlink gekoppeld
.mozilla/plugins/libjavaplugin_oji.so ->
/usr/java/jre1.6.0_19/plugin/i386/ns7/libjavaplugin_oji.so

Denk dat dit volgens het boekje is. maar ook in about:plugins kom ik geen java
tegen.  Heb ik hier iets fout gedaan?

--
Julien Michielsen
julien_at_michkloo.xs4all.nl