[linux] Re: Wat lust mijn systeem (opensuse 11.1) niet aan deze plugin?

Di Apr 13 16:42:21 CEST 2010

On Tuesday 13 April 2010 15:12:02 Rutger van Sleen wrote:

> In OpenSuse 11.2 zie ik java-1_6_0-openjdk en java-1_6_0-openjdk-plugin
..[]
> Firefox is tegenwoordig in staat om benodigde bestanden zelf te vinden,
> dus daarvoor hoef je niet meer te hannessen met symlinks e.d. Je moet na
> een install van betreffende pakketten natuurlijk wel de browser even
> opnieuw opstarten, dat gaat (nog) niet on-the-fly.
>
> De java-plugin van Sun heb je handmatig geinstalleerd en niet via het
> package management systeem van OpenSuse? Controleer dan ook de permissies
> van de files.

> [...]

Met 1.6 lukte het niet, en ik heb 1.6 verwijderd. Ook met 1.5 heb ik geen
succes, niet wanneer ik vertrouw op firefox om benodigde bestanden zelf te
vinden, en ook niet wanneer ik daarna met een symlink in ~/.mozilla/plugins
naar de betreffende so-lib wijs.
Hopelijk heeft iemand anders een hint. Het programma dat ik wil draaien is
http://skychart.skytonight.com/observing/skychart/skychart.asp?lat=52.08&lng=5.13&datetime=2010.4.13at22:00AM&dst=on&city=Utrecht&country=Nederland&timezone=1

bvd
--
Julien Michielsen