[linux] Re: Wat lust mijn systeem (opensuse 11.1) niet aan deze plugin?

Do Apr 15 17:25:32 CEST 2010

On Wednesday 14 April 2010 16:37:38 Rutger van Sleen wrote:
> [...]
..[] knip

> Heb je firefox al een keer geladen vanuit een terminal?
>
> Groeten, Rutger

Nee, dat had ik niet. En, nadat ik dat gedaan had bleek java het goed te doen.
Inmiddels gezien dat ik onder het firefox-icoon een firefox uit local had
staan. (Weet niet meer wat de reden daarvoor was). Die versie heb ik
inmiddels verwijderd, de link onder het icoon gecorrigeerd, en alles draait
nu naar wens.
Dank voor deze hint!
Julien
--