[linux] [vb] Re: [linux-starter] neerleggen moderatorschap per direct

Marcel Nijenhof voorzitter op nllgg.nl
Za Apr 24 22:35:27 CEST 2010

Beste Mensen,

> AL met al blijkt dat ik me dus niet (meer) kan vinden in dit soort
> gedrag en leg dan ook per direct mijn moderatorschap neer.

Het bestuur respecteert deze keus en bedankt Roeland voor de gedane
werkzaamheden.

Voor de rest laten we de woorden van Roeland voor wat ze zijn. Het zijn
de woorden die hij gebruikt en als bestuur distantiƫren wij ons daarvan.

> Dus per nu mag je doen en laten wat je wil, kloot... errrmmm quote
> maar aan zoals je het beste lijkt,

Het nllgg bestuur is zich ter degen bewust waarvoor quoting regels zijn
en onderschrijft dan ook het belang van regels op de mailinglijsten. Aan
de andere kant veranderen gewoontes over de tijd en moet de nllgg gewoon
mee groeien.

Wij willen als bestuur hier een stuk vernieuwing gaan invoeren en gaan
dan ook naast de mailinglijst werken met een forum waardoor we hopen
nieuwe groepen mensen bij de vereniging te betrekken.

Uiteraard willen wij ook dat de mailinglijsten open staan voor nieuwe
mensen alhoewel die niet altijd onze quoting regels volgen. Wij willen
voorkomen dat deze mensen zich niet welkom voelen door diverse mailtjes
waarin ze gewezen word op het feit dat ze niet aan onze quote regels
voldoen.

--
Nederlandse Linux Gebruikersgroep       Namens het bestuur:
M Bestuur op nllgg.nl                      N Marcel Nijenhof