[linux] Re: [linux-starter] neerleggen moderatorschap per direct

Wiebe van der Worp wiebe op vrijschrift.org
Za Apr 24 21:01:14 CEST 2010

Roeland Th. Jansen wrote:
> AL met al blijkt dat ik me dus niet (meer) kan vinden in dit soort
> gedrag en leg dan ook per direct mijn moderatorschap neer.
> Verder zal ik me beraden over het lidmaatschap van de NLLGG.

Dat is toch jammer. Ik proef in je reactie ook een begrijpelijk emotie
en dat is iets wat je mening mogelijk vertroebelt. Het lijkt mij uiterst
zinvol dat er intern wat zaken besproken en verduidelijkt worden. Daarna
de bevindingen terugkoppen is raadzaam want de situatie die nu ontstaat
is slecht voor de samenhang van NLLGG.

Wijsheid en succes wensende!