[linux] Re: [linux-starter] Re: [vb] Re: neerleggen moderatorschap per direct

Zo Apr 25 08:58:15 CEST 2010

On Sat, Apr 24, 2010 at 11:49:03PM +0200, Jacobs Fred wrote:

Fred,

> Ken Roeland in zijn geheel niet maar het lijkt mij onwaarschijnlijk dat
> Roeland als moderator de intentie heeft gehad om mensen het gevoel te
> geven dat ze niet welkom zijn bij de NLLGG.

in tegendeel, iedereen is *altijd welkom*.

> Iemand die al vanaf het begin bij een vereniging betrokken is verdient
> een iets meer tactische benadering van het bestuur dan een reactie
> binnen 3 uur waarin hij bedankt wordt voor zijn gedane werkzaamheden in
> al die jaren.

[....]

> Of is dat nou net hetgeen waar Roeland ons voor probeert te waarschuwen
> in zijn e-mail maar dat deze boodschap ondersneeuwt als gevolg van de
> (helaas maar misschien wel begrijpelijke) emotionele lading die in zijn
> e-mail de overhand heeft.

ik probeerde dat inderdaad. Ik heb getracht de emoties er buiten te
laten maar inderdaad is dat wat lastig als te zoveel tijd er in gestoken
hebt.

Als ik dat geheel los probeer te koppelen dan zie ik:

1) dat de zelf door de vereniging opgelegde regels niet van belang zijn.
   "Helaas lijkt het er inderdaad op dat de quoting rules tot doel van
    de lijst verheven zijn!" (bestuurlijke reactie nadat ik iemand van
    het bestuur wijs op de regels).

2) er is belangenverstrengeling tussen NLLGG en Soleus.

De reacties van de partijen kunnen in de history teruggelezen worden op
stamtafel.

Enfin, iedereen bedankt vor de positieve steun.

Roeland

--
http://www.linux-it.nl