[linux] Re: [stamtafel] Re: [linux-starter] Re: [vb] Re: neerleggen moderatorschap per direct

Harmen (Murf) harmen op murf.nl
Zo Apr 25 09:42:11 CEST 2010

On Sun, Apr 25, 2010 at 08:58:15AM +0200, Roeland Th. Jansen wrote:
> 2) er is belangenverstrengeling tussen NLLGG en Soleus.

Er is, en dat is al eerder aangegeven en uitgelegd, geen sprake van een
belangenverstrengeling tussen de NLLGG en Hostingvereniging Soleus. Er is
sprake van een samenwerking, niets meer of minder dan dat.

Ik stel het, als bestuurslid van de NLLGG en als oprichter van Soleus, niet op
prijs dat dergelijke onware feiten als waarheid worden verspreid.

Daar wil ik het bij laten, er is gisteren een formele en officiele reactie
namens het NLLGG bestuur verstuurd. Dat is de reden waarom ik niet verder in
wil en kan gaan op andere en eerdere aantijgingen.

Cheers,

Harmen
--
Look ahead, there's nothing left behind.