[linux] Re: [vb] Re: [linux-starter] neerleggen moderatorschap per direct

paai j.j.paijmans op uvt.nl
Zo Apr 25 09:14:39 CEST 2010

Beste mensen,

het beeld van de huidige discussie is niet het beeld van de nllgg dat we
naar de buitenwereld willen presenteren, zelfs niet aan een stamtafel,
waar het bier rijkelijk mag vloeien en wilde theorie"en aan de orde van
de dag mogen zijn.

Zou ik een time-out mogen voorstellen op deze lijst en de protagonisten
mogen suggereren met elkaar in prive-discussie te gaan, uitgaande van de
situatie zoals die een paar dagen geleden was? Met een beetje geluk is
de rust dan morgen weergekeerd en alles weer bij het oude.

Paai.

PS: ik heb in een grijs verleden ooit theologie gestudeerd, en in dat
kader heb ik ooit het aantal elkaar op leven en dood bestrijdende
protestante groepen in het Nederland van de 16-e eeuw geteld. Dat waren
er meer dan vijftig, waarbij kleine dorpjes en gehuchtjes op het
platteland oververtegenwoordigd waren.

--
Dr. J.J. Paijmans
Tilburg University: Dept. of Linguistics&  AI       013-4662693