[linux] Re: [stamtafel] Re: [vb] Re: [linux-starter] neerleggen moderatorschap per direct

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Zo Apr 25 12:06:29 CEST 2010

Geert Booster <lists+nllgg op webboost.nl> writes:

> Dat klopt. En nu? Mag ik nu wel of niet vertellen dat ik op vakantie
> ben?

Tja, ik denk niet dat er ooit iemand verwijderd is omdat hij een
auto-responder gebruikte. Bekijk het echter zo: stel dat op een lijst
200 man zit. Hoe zou je het vinden als je op een zeker moment honderd
e-mails krijgt met de melding dat iemand met vakantie is, nadat je één
e-mail naar de mailinglijst heb gestuurd?

Net zoals met quoting: als je met weinig werk veel mensen werk kunt
besparen, waarom zou je het dan niet doen? Nu weet ik dat we leven in
een wereld van: 'ikke, ikke en de rest kan stikke'. Maar ik had altijd
het (hopelijk geen waan) idee dat Linux gebruikers een beetje anders
waren.

--
Cecil Westerhof
M CecilWesterhof op xs4all.nl

O< ascii ribbon campaign - stop html mail - www.asciiribbon.org

Please do not send me Microsoft Office/Apple iWork documents.
Send OpenDocument instead! http://fsf.org/campaigns/opendocument/