[linux] Re: [stamtafel] Re: [vb] Re: [linux-starter] neerleggen moderatorschap per direct

Geert Booster lists+nllgg op webboost.nl
Zo Apr 25 10:59:03 CEST 2010

On Sun, Apr 25, 2010 at 08:41:02AM +0200, Roeland Th. Jansen wrote:
> === copy/paste officieele regels vastgesteld door en voor NLLGG ===

<knip>

> Spam
> Spam op de mailinglists zelf wordt door de mailinglists beheerders
> aangepakt en hoeft daarom niet aangemeld te worden. Herhalen van een
> volledig SPAM bericht wordt ook als SPAM beschouwd.

SPAM? Dat is toch die merknaam van Hormel? [1]

> Spam update april 2000
>
> Vanwege herhaaldelijke SPAM-berichten die toch door onze filters heen
> zijn geglipt, is er besloten om de mailinglists enkel nog
> 'aanschrijfbaar' te maken voor geabonneerde e-mail adressen.

spam of SPAM? [1]
Volgens mij komt er niet zo maar een vliegend doosje
ingeblikt vlees de mailinglijst op hoor, daar zou ik nou niet echt bang
voor zijn..

> Auto-responders
> Veel e-mailsoftware beschikt over een auto-responder. Ook wel beter
> bekend als de 'Afwezigheidsassistent'. Je herkent berichten van
> auto-responders bijvoorbeeld aan de onderwerpregel "ik ben op vakantie"
> e.d.

Dat klopt. En nu? Mag ik nu wel of niet vertellen dat ik op vakantie
ben?

Met vriendelijke groeten,

Geert Booster - het hoogst haalbare binnen een vereniging is vaak
maar eenzaam en alleen, aan de top, zonder medestand van je leden. Trust
me.

[1] http://www.spam.com/about/internet.aspx