[linux] Re: [stamtafel] Re: [linux-starter] Re: [vb] Re: neerleggen moderatorschap per direct

Udo van den Heuvel udovdh op xs4all.nl
Zo Apr 25 10:55:54 CEST 2010

On 2010-04-25 10:33, Kees van Hoof wrote:
> Ik reageer niet dikwijls, maar nu even wel:
> 1) waar rook is is vuur
> 2) de schijn heb je in ieder geval tegen.

Ik, als toevallig hierbij geCCde toeschouwer, heb geen enkele uitleg
mogen zien waarom er geen sprake zou zijn van belangenverstrengeling.
Dus die rook blijft hangen.

Ook is de terechtwijziging qua netiquette mij niet in 't oog gesprongen.
Het negeren van zo'n terechtwijzing is natuurlijk /not done/.

Dat is de status wat mij betreft.

Udo