[linux] Re: [stamtafel] Re: [linux-starter] Re: [vb] Re: neerleggen moderatorschap per direct

Kees van Hoof Linux.joeser op gmail.com
Zo Apr 25 10:33:47 CEST 2010

Op Sunday 25 April 2010, schreef Harmen (Murf):

> Er is, en dat is al eerder aangegeven en uitgelegd, geen sprake van een
> belangenverstrengeling tussen de NLLGG en Hostingvereniging Soleus. Er is
> sprake van een samenwerking, niets meer of minder dan dat.
>
> Ik stel het, als bestuurslid van de NLLGG en als oprichter van Soleus, niet
>  op prijs dat dergelijke onware feiten als waarheid worden verspreid.
>
> Daar wil ik het bij laten, er is gisteren een formele en officiele reactie
> namens het NLLGG bestuur verstuurd. Dat is de reden waarom ik niet verder
>  in wil en kan gaan op andere en eerdere aantijgingen.

> [...]
Hallo Allen,

Ik reageer niet dikwijls, maar nu even wel:
1) waar rook is is vuur
2) de schijn heb je in ieder geval tegen.

Groetjes/Regards

Kees van Hoof