[linux] Re: [stamtafel] Re: [linux-starter] Re: [vb] Re: neerleggen moderatorschap per direct

Zo Apr 25 13:07:32 CEST 2010

On Sun, Apr 25, 2010 at 10:55:54AM +0200, Udo van den Heuvel wrote:
> Ook is de terechtwijziging qua netiquette mij niet in 't oog gesprongen.
> Het negeren van zo'n terechtwijzing is natuurlijk /not done/.

in principe wordt ale communicatie off-list gevoerd. Alleen als het uit
de hand loopt, dan wordt het in zijn algemeenheid aangekaart.

Als het dan nog niet goed gaat, dan kan het evt publiek. Lkt dat niet,
dan kan de list aangepast worden. Dat laatste heb ik nooithoeven doen.

roeland

--
http://www.linux-it.nl