[linux] Oproep bestuur voor uitroepen ALV.

Kees van Hoof Linux.joeser op gmail.com
Zo Apr 25 18:11:35 CEST 2010

Op Sunday 25 April 2010, schreef Marcel Nijenhof :

> Bij deze wil ik jouw er op wijzen dat je het recht hebt als lid om een
> alv uit te roepen. De statuten voorzien hierin via Artikel 12 lid 2.
>
> Voor de rest gaat het bestuur verder niet in op de diverse
> beschuldigingen die inmiddels geuit zijn door Roeland en Cecil.
> Het zijn hun woorden.
>
> PS:
>   Verder wil verzoeken om nllgg aangelegenheden te bediscussiƫren op de
>   stamtafel.

Ik wil jullie er bij deze op wijzen dat ik bij eerste gelegenheid mijn
lidmaatschap opzeg.
Ik ga ook niet in op beschuldigingen, maar merk op dat daar waar rook is, ook
vuur is. Met andere woorden: niet iedereen laat het achterste van zijn tong
zien, maar zijn beide verhalen zal zeker een kern van waarheid zitten
Ten tweede: die schijn wordt met dergelijke opmerkingen alleen maar erger
Ten derde: ik ben ven meerder clubs lid en overal waar ik iets dergelijks zie,
zijn twee kampen die lijnrecht tegenover elkaar staan, maar beiden beweren de
waarheid te spreken en de ander uitmaakt voor leugenaar.
NLLGG biedt mij het minste (was puur idealisme om er lid van te worden) en van
een club waarvan het bestuur meent niet naar leden te hoeven luisteren, en dat
bespeur ik hier toch ten zeerste, wens ik geen lid te blijven.

PS: ik heb geantwoord op een ontvangen bericht naar de afzender, en als die
fout was, moet je mij dat niet aanrekenen.

Beste andere leden; zie bovenstaand de oproep van het bestuur tot een ALV, ik
zou zeggen, doe je best, (zonder mij) ze vragen er zelf om..

Groetjes/Regards

Kees van Hoof

A: Ja.