[linux] Re: [stamtafel] Oproep bestuur voor uitroepen ALV.

Zo Apr 25 18:30:57 CEST 2010

On Sun, Apr 25, 2010 at 06:11:35PM +0200, Kees van Hoof wrote:

> Beste andere leden; zie bovenstaand de oproep van het bestuur tot een ALV, ik
> zou zeggen, doe je best, (zonder mij) ze vragen er zelf om..

ik ben er ook voorstander van. Of ik er dan nog bij ben, is de vraag. Ik
ben ook eneigd om mijn lidmaatschap op te zeggen vanwege de hele gang
van zaken.

> A: Ja.

precies daarom.

Sommige mensen roepen trouwens eerst hun naam. Hallo met Roeland? en dan
pakken ze de telefoon op. Best wel vaag ;-)

--
http://www.linux-it.nl