[linux] Re: Oproep bestuur voor uitroepen ALV.

Marcel Nijenhof voorzitter op nllgg.nl
Zo Apr 25 18:52:19 CEST 2010

On Sun, 2010-04-25 at 18:41 +0200, Udo van den Heuvel wrote:

> Welke gelegheid gaat dit bestuur dan aangrijpen om zich tegen de
> `geprojecteerde` situatie te verweren?

Bij deze wil ik nog wel een keer het standpunt herhalen:

  Het nllgg bestuur is zich ter degen bewust waarvoor quoting regels
  zijn en onderschrijft dan ook het belang van regels op de
  mailinglijsten. Aan de andere kant veranderen gewoontes over de tijd
  en moet de nllgg gewoon mee groeien.

  Wij willen als bestuur hier een stuk vernieuwing gaan invoeren en gaan
  dan ook naast de mailinglijst werken met een forum waardoor we hopen
  nieuwe groepen mensen bij de vereniging te betrekken.

  Uiteraard willen wij ook dat de mailinglijsten open staan voor nieuwe
  mensen alhoewel die niet altijd onze quoting regels volgen. Wij willen
  voorkomen dat deze mensen zich niet welkom voelen door diverse
  mailtjes waarin ze gewezen word op het feit dat ze niet aan onze quote
  regels voldoen.

Daarnaast heeft dit vooral betrekking op de stamtafel waar deze
discussie begonnen is. Ik verzoek dan ook daar deze discussie voort te
zetten en niet continue op diverse lijsten te cross posten.

--
Nederlandse Linux Gebruikersgroep       Namens het bestuur:
M Bestuur op nllgg.nl                      N Marcel Nijenhof