[linux] Re: [stamtafel] Re: Re: Oproep bestuur voor uitroepen ALV.

Zo Apr 25 19:01:39 CEST 2010

On Sun, Apr 25, 2010 at 06:52:19PM +0200, Marcel Nijenhof wrote:
> Daarnaast heeft dit vooral betrekking op de stamtafel waar deze
> discussie begonnen is. Ik verzoek dan ook daar deze discussie voort te
> zetten en niet continue op diverse lijsten te cross posten.

Volgens mij is er geen moderator meer die dat in goede banen kan leiden.
E.e.a. te danken aan <insert your own imagination here>

Reden waarom er gecross-post wordt, is omdat imho *iedereen* mag weten
wat er bediscussieerd wordt. (Ik kan het scherper stellen maar daar is
niemand mee gediend; niet iedereen zit op stamtafel).

Verder lijkt het me nutteloos om de standpunten te herhalen; we komen er
op deze manier niet uit. Het lijkt me verstandig als het bestuur zelf
het heft in de hand neemt en niet wacht totdat de wettelijke percentages
verzoeken binnen zijn.

Roeland.

--
http://www.linux-it.nl